Hon gör mig på bättre humör :) (även han)

Min dag idag har varit jobbig och tråkig.. Hade ingen lust att åka till skolan imorse men gjorde det ändå för att vi skulle redovisa ett arbete på engelskan och sen ett studiebesök på psykmottagningen på sjukhuset.. Så åkte med 10 bussen in till skolan.. Väl framme smsa ja johanna och frågade om hon kunde gå och möta mig.. så d gjorde hon, när vi skulle till sjukhuset tiggde jag även skjuts av henne för jag orkade inte gå så långt.. Fick stå och vänta på bussen 30min skitdrygt och väl hemma vart det drygt och ba ussch..
Men drog över till lillasysters farmor och satt där en stund och tiggde en kopp kaffe ;)..

Var för en stund sen iväg och plockade lijekonvaljer med Marianne och HJÄRTAT mitt.. Hon kom även på en sång till mig som gick ungefär såhär:

Vad vore livet utan Mimmi?
Vad vore livet utan dej? (pekar på mej)
Jag skulle inte vilja dö,
Jag vill leva det med Mimmi.

Miiiiiiiiiiiimmiiiii
Miiiiiiiiiiimmiiiii
Miiiiiiiiiimmiiiii
Miiiiiiiiimmiiiii 
:) :) :) :) :)



Älskar henne!! Liten var hon där :P Busunge

Suttit och skrivit med Marcus en stund nu :) Tack så mkt vännen för du peppar upp mitt humör och får mig gladare :)!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0