Ett tag sen ja..

Hejhej!

Vet att jag inte uppdaterat min blogg på några dagar men har lix inte orkat/haft tid.

Igår var det midsommar och vi åkte som vanligt upp till Lingbo för att åka traktortåg till parken och sen vara där en stund.. Träffade på Ingeborg som jag inte träffat på sjukt många år :( Så det var jättekul att få träffa henne igen och jag hoppas att det inte dröjer lika länge tills nästa gång :( <3!! Ingeborg är en riktigt snäll och otrolig tjej som finns för mig i alla lägen.. Hur snäll som hellst är hon verkligen! :)

Hade väl en hyffsad dag iaf.. Efter parken skulle vi till Eva som är min mammas moster för grillning och typ träffa släkten lix. I början vare väl kul, träffade alla igen med familj och allt! Alica var sötast som vanligt näst efter mitt lilla hjärta förstås. Men efter en stund vare inte lika roligt igen, alla drack och det fattade man ju skulle hända men lix lite drygt/iriiterande och för jävligt när man har småbarn och är stupfull kl 21 lix.. menmen.. Deras val inte mitt...
Jag hade lust att åka hem när kl var runt 23 men morsan och emil hade inte det så vi åkte väl 00.05 lr något sådant och kom väl hem 00.20 typ och då hade jag lust att bara sova..
Men så kom mamma in i mitt rum och jag frågade vad hon ville och eftersom jag redan var på dåligt humör så sa hon inget utan kollade på mig och gick ut.. Försökte sova eftersom jag var så sjukt jävla trött, fast istället så började jag gråta helt utan anledning och låg och grät hur länge som hellst...

BTW: OM 1 Vecka fyller jag 18.. Fri att göra vad jag vill utan att mina föräldrar måste bestämma :) SÅ JÄVLA GÖTT!




Bilder sen förra året (inte min spegel, och aa jag bytte kläder innan jag drog)



Tobias och Jenny med deras två pojkar Olle och Sixten :) Saknade dom i år :( <3


Traktortåg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0