Sämst uppdatering!

Tjena!

Jag vet att jag e sämst på att uppdatera men har hänt lite saker under den här tiden jag inte bloggat på. Sist jag skrev var innan jag fyllde. Btw: Hade det helt solklart bäst på min 18års dag :)

Jag hjälpte mamma med att städa och handla och fixade lite då innan alla skulle komma. Kl 14 kom gästerna :) Vi käkade grillat och pratade och tjoade :) Sen vart det fika med sju helvetets många kakor och tårta och allt man kunde inte ana. :) Öm, aa efter det så satt vi och pratade och hade det hur trevligt som hellst iaf :) Ringde Mathilda vid 7 lr om hon var 8 don't remember! Frågade om hon skulle ner på marknaden någonting, vilket hon skulle så vi gjorde sällskap ner dit och där mötte vi upp Helen och Sissel :) Vi gick upp till bankomaten så mathilda kunde ta ut pengar :) sen gick vi ner till öltältet och tog en varsin cidr och bara satt och pratade :P Grymt najjs :)
Under kvällen kom Malin och hennes kille Andreas oxå och M,H och Malin skulle absolut åka karusell vilket jag och A stod över :)

AA sen gick vi hem till Helen en svänh och lämnade Mathilda's vinst och gick på toa :P Sen gick vi fram igen så då träffade vi AK och hennes kille Simon, vi gick in på öltältet igen och tog en cider sen gick vi upp på scenen och dansade :) Sen pang skulle vi upp till torgets öltält för att det var ett band som spelade där :) Så vi knallade upp dit och dansade och hörde inte ett smack för vi stod länsgt fram vid högtalarna :) Under en låt sa sångaren GRATTIS MIMMI :) Haha jag känner honom för han är min 3-männings pappa :)!! Det var lite coolt faktikst :)
På vägen därifrån höll jag på att gå krock i en vakt :P Så först gick vi hem till Helen med henne och hämtade Mathilda's vinst och sen knallade vi hem till mig och vi hörde knappt någonting vad vi sa.. ;) Mathildas mamma kom iaf och hämtade henne vid mig typ lr ja jag fick skjuts sista biten :)!

La väl mig vid 02.40 typ efter att ringt mamma och typ borsta tänderna :) Men det var så himla varmt i mitt rum så jag kunde inte somna, haha så mamma kom väl hem vid 03.45 lr något sådant och då kom hon in i mitt rum haha så vi satt där mitt i natten och pratade om hur bägge haft det ;)

Det var min 18års dag det :)!! Så nu vet ni lite om mig och mina kompisar typ :PP

Må kila nu jag, lillasyster håller på att tjata sönder mig för hon vill titta på youtube :)

Puss tills vi höres :)



Ps: Fotot är på mig sen förra året då jag fyllde 17 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0